Úspěšná konference Sport Alive se vrací
Po vyprodaném prvním ročníku se vrací největší česká sportovně-byznysová konference Sport Alive. Uskuteční se ve středu 4. října v konferenčních prostorách O2 universum a její součástí bude opět vyhlášení Sport Alive Awards by Tipsport.
Už svým prvním ročníkem se konference Sport Alive etablovala jako největší akce svého druhu ve střední Evropě. Úspěch z loňského roku ukázal, že se český a slovenský sport chtějí potkávat se světem byznysu, a naopak.
„Do tohoto projektu jsme šli s tím, že podobná akce v Česku i na Slovensku chybí. Jsme rádi, že veskrze pozitivní ohlas na první ročník a fakt, že akce byla vyprodaná, ukázal, že něco takového tu bylo potřeba. Laťka je vysoko, ale máme velké plány i letos,“ říká Tomáš Janča, zakladatel projektu Sport Alive.
Program konference Sport Alive se znovu odehraje paralelně ve 2 sálech. Na akci vystoupí přes 30 speakerů. Většinu z nich pořadatelé představí v květnu, ale již teď je jisté, že mezi nimi bude oproti loňsku o něco více hostů ze zahraničí.
„Můžu říct, že aktuálně jednáme s velmi zajímavými lidmi z atraktivních zahraničních soutěží a organizací. Cíl konference se ale nemění – chceme primárně prezentovat to dobré z českého a slovenského sportu a k tomu pečlivě vybrat inspirativní lidi a projekty ze zahraničí, “ dodává Janča.
Mezi potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou např. Gianluca Santaniello (komerční ředitel fotbalového klubu Venezia FC, který prošel významným marketingovým repositioningem), Kamil Veselý (marketingový ředitel AC Sparta Praha), Jan Koukal (bývalý elitní squashista a majitel agentury Sportegy, která zastupuje spoustu známých českých sportovců), Marek Tesař (majitel agentury RAUL a provozní ředitel České obce sokolské) a Jakub Koreis (bývalý hokejista a jeden z tvůrců podcastu Bomby k tyči). Většinu speakerů a témat jejich vystoupení organizátoři představí v květnu.
Organizátoři také kvitují, že u Sport Alive pokračující její nejdůležitější partneři – úspěšné české značky Livesport a Tipsport. „Sportovní terminologií řečeno, Sport Alive má za sebou první sezonu, ve které nás přesvědčil, že stát se partnerem téhle konference byl dobrý nápad. Není to jen moje zkušenost, podobně to vidí dalších skoro 30 lidí z Livesportu, kteří na Sport Alive vyrazili jako návštěvníci. Proto se těším na letošní ročník, u kterého znovu budeme jako generální partner,“ doplňuje Jan Hortík, marketingový ředitel společnosti Livesport.
Program konference bude opět vrcholit vyhlášením cen Sport Alive Awards by Tipsport. Jejich cílem je ocenit ty nejlepší projekty, iniciativy a kampaně v českém a slovenském sportu, a to v šesti různých kategoriích. V roce 2022 pořadatelé obdrželi celkem 93 přihlášek a letos očekávají ještě větší zájem.
„Jsme rádi, že si první ročník Sport Alive Awards získal takovou pozornost. Věděli jsme, že se u nás ve sportu realizuje spousta dobrých projektů na centrální úrovni, ale díky Sport Alive Awards jsme objevili i spoustu kvalitních regionálních aktivit. A to je přesně cílem. Těší nás, že díky Tipsportu můžeme všechny tyto počiny zmapovat, odprezentovat veřejnosti a ty nejlepší z nich i ocenit,“ říká za organizátory Janča.
Samotný prodej vstupenek na konferenci bude spuštěn v květnu. Vstupenky si bude možno koupit prostřednictvím tohoto webu. Přednostní přístup ke vstupenkám budou mít účastníci loňského ročníku konference.