Vytvořte si svůj vlastní program konference označením hvězdičky vpravo nahoře. Program si pak budete moci uložit do kalendáře, stáhnout či vytisknout. A POZOR! Vstup do Sport Alive Podcast Room bude umožněn jen předplatitelům podcastu Sport Alive, speakerům a majitelům VIP akreditací.
Pokud je sportovní klub č. 1 v celé zemi basketbalový, musí za tím stát výjimečná práce. Domácí aréna pro 15 000 neustále vyprodaná a práce s fanoušky, která je srovnatelná s absolutní evropskou sportovní špičkou. Co stoji za tímto litevským zázrakem, který může být inspirací pro celý český sport. Výjimečná příležitost slyšet šéfa marketingu a komunikace, který se otevřené podělí o čísla a strategie tohoto unikátního klubu.
Sparta a Slavia jsou dva největší klubové brandy v Česku, velcí rivalové, ale současně také tahouni českého sportu. Především díky práci obou těchto klubů zažívá český klubový fotbal svůj malý boom. Na letošní konferenci se proto objeví jejich zástupci v unikátní debatě nejen o aktuálním stavu nejvyšší fotbalové soutěže, ale také o své vlastní marketingové cestě – o tom, co mají společného, ale také budou diskutovat o věcech, které je odlišují.
S každou významnou sportovní akcí přicházejí sliby velkých diváckých návštěv a celosvětového pokrytí. Často se však stává, že realita trochu pokulhává a vedou se diskuze o tom, jaký je skutečný přínos těchto akcí. Proč některé sportovní akce uspějí, zatímco jiné jsou odsouzeny k neúspěchu? Chris se podílel na měření přes 40 velkých sportovních eventů na 3 kontinentech a patří k největším světovým expertům v tomto oboru. Ve své prezentaci bude mluvit o kritických faktorech ovlivňující úspěch sportovní akce ve fázi plánování, realizace a následné evaluace.
V některých sportech se Češi dokázali dostat téměř až na vrchol. Nikoliv sportovní, ale tam, kde se rozhoduje. Co to znamená pro český sport? Lze tak získat pořadatelství vrcholných sportovních akcí do ČR? Pohled dvou lidí ze světového vedení svých sportů, společně se šéfem českého sportu, který nastavuje systém podpory celého sportu včetně významných akcí. Chce ČR pořádat velké akce v ČR a jaký je způsob jejich podpory?
Sport přináší jedinečné emoce a nejlepší z nich jsou ty, které můžeme sdílet s ostatními. Nejsilnější zážitky ale nemáme před obrazovkami televizí, počítačů nebo svých mobilů, nýbrž na stadionech a v arénách. Podívejte se, jak o fan experience přemýšlí ve Fandom Factory, společnosti, kterou oslovují organizátoři největších sportovních eventů na světě. Jaké jsou 4 pilíře sportovního zážitku? Jaké nové monetizační cesty otevírá práce s fan experience pro organizátory? Jaká je cesta z arény do digitálu?
Jaké je reálné využití AI a dalších inovací? V Livesportu díky novým technologiím publikují aktuální témata rychleji než kdokoli jiný, a navíc ve všech zemích najednou a v lokálním jazyce. Jak dokážou to, co natočí v Praze, dokážeme integrálně propojit s aktuálním rozhovorem natočeném na druhém konci světa v Brazílii do jednoho celku ve svém novém virtuálním studiu? A jak lze nabídnout ústy tenisového experta datový pohled na nadcházející bitvu Djokoviče a Alcaraze v 11 různých jazycích. A jak tohle všechno mění klasické vzorce obchodních příležitostí nejen pro mediální společnosti, ale také pro jejich partnery z řad sportovních federací, soutěží, klubů a globálních sportovních ikon?
From humble beginnings through large arenas to the biggest event in the modern MMA history. KSW has risen all the way to become a pioneer for MMA in Europe. KSW co-owner Martin Lewandowski will share the history of European no. 1 mixed martial arts promotion, just days before KSW 99 in Ostrava and five weeks before the monumental KSW 100 event and the 20th anniversary of the organization.
Tři značky orientující se na mládežnický sport a/nebo mladé talenty. Sazka letos odstartovala ambiciózní projekt na podporu talentovaných sportovců, Subterra je už čtvrtým rokem partnerem jedné z největších středoškolských soutěží a McDonald's je už čtvrtstoletí spojen s největším školním turnajem. Proč se rozhodly se spojit s mladším publikem? Jaké jsou výhody a nevýhody? A jak aktivují svá partnerství? Zástupci tří velkých značek z různých tržních segmentů budou diskutovat právě o tom, jakou roli hrají právě tato sportovní partnerství v jejich marketingovém mixu a jak svá partnerství aktivují.
Jakub Voráček je jeden z nejlepších hokejistů české historie. Odehrál přes tisíc zápasů v NHL, kde také získal mnoho individuálních cen. V roce 2010 se stal v dresu Česka mistrem světa. Neméně úspěšná je však i jeho kariéra po kariéře. Dlouhodobě ve své nadaci pomáhá lidem s roztroušenou sklerózou, je aktivní jako investor a během letošního světového šampionátu rovněž vystřelila jeho komentátorská kariéra. Co mu dal život a čas strávený v zahraničí? Co by poradil českému sportu? Jak reflektuje svou mimosportovní kariéru? Toto a spoustu dalších témat v unikátním rozhovoru.
Olympijské hry jsou globálně nejhodnotnějším marketingovým aktivem v oblasti sportu. Ještě nikdy nebyl světový sportovní marketing ovlivňován z Česka tolik jako když se Jiří Kejval stal členem MOV odpovědným za olympijský marketing. Jak k marketingu OH aktuálně přistupuje MOV a jakými principy a hodnotami se snaží vábit největší komerční společnosti pro podporu olympijského hnutí a konkrétních projektů pro sportovce? Jak se historicky změnila pozice vyjednávání MOV o televizních a marketingových právech s tradičními partnery? Kam směřuje MOV a olympijské hry v dnešní digitální éře? A jak MOV připravil mimořádně povedené olympijské hry v Paříži? Unikátní otevřený pohled za oponu nejvyšších příček světového marketingu.
Monumenty, kafe a koláč, švih. Proč? Pojďte se podívat do kuchyně agentury Raul! a projektu Road Classics, který posouvá hranice tuzemské silniční cyklistiky a vnímání sportovního marketingu na nový level! O tom, jak celý projekt vznikal, o překážkách a jejich řešení, o inovativním přístupu při práci s účastníky nebo o zapojení známých značek. Svezte se v pelotonu inspirace a originálních myšlenek v prezentaci dvou klíčových lidí Road Classics.
Lze spojit fastfood a sport? Jak obecně uvažuje značka KFC o sportovním partnerství? Proč si vybrala zrovna florbal a jak to celé zapadá do její komunikační strategie? A v neposlední řadě, jak toto partnerství bylo aktivováno? Společná prezentace zástupce značky a její mediální agentury, ve které ukážou, jak spojit fastfood se sportem a přesně rozklíčují, proč toto spojení dává smysl jak pro florbal, tak i pro značku KFC.
Máloco se mění tak rychle jako svět médií. O českém sportovně-mediálním trhu to v uplynulém roce platilo dvojnásob. Velké televizní tendry, nové televizní kanály, obrovský nárůst nových placených formátů jako podcasty, nová televizní studia, ale také spousta mediálně vděčných sportovních akcí. Proto jsme si i letos pozvali ke každoročně velmi populární debatě zástupce největších českých sportovních médií. Ti nabídnou svůj pohled na aktuální dění a své rady pro sportovní organizace a značky, které se chtějí prostřednictvím médií prezentovat.
Velké překvapení. Asi tak jde popsat výsledek historických tendrů českého profesionálního fotbalu na generální partnerství celostátních soutěží a na vysílací práva. Očekával někdo, že se LFA podaří získat miliardy? Zda měla LFA takto vysoká očekávání a co je tajemstvím rekordního úspěchu uslyšíme od těch, kteří výběrová řízení vedli. Měly by tuto cestu opakovat i jiné české sporty a je to ukázka toho, že jsou česká marketingová a televizní práva hodnotnější, než se dosud zdálo?
Prezentace, která může inspirovat mnohé sportovní organizace. Český paralympijský výbor prošel v posledních letech výrazným restartem a předvedl rekordní posun. Do jeho vedení přišel Zbyněk Sýkory, který přinesl jasnou strategickou vizi, kterou se se svým týmem snaží důsledně naplňovat. V marketingové oblasti byl pro parasport nejdůležitější jeho repositioning směrem k veřejnosti, médiím a zejména komerčním partnerům. Jaké konkrétní kroky učinili a jaké to mělo výsledky? V prezentaci svou práci představí jak předseda ČPV, tak i jeho marketingová ředitelka.
Gambrinus Cup je jeden z nejúspěšnějších komerčních projektů, které se objevily v posledních letech v českém sportu. Cíl této amatérské soutěže v šipkách přitom nebyl malý – vrátit Čechy a Češky po covidu do hospod. Sázky na šipky se vyplatila a byznysové výsledky hovoří za vše. O tom, jak se tvoří podobný projekt a v čem se mohou ostatní promotéři soutěží inspirovat promluví ve své prezentaci šéf sponzoringu Plzeňského Prazdroje, a to společně s nejlepším českým šipkařem.
Tvorba obsahu je pro české sportovní organizace spojena prakticky jen se sociálními sítěmi. S rozvojem VOD platforem se ale objevují nové cesty, kterými může český sport monetizovat své duševní vlastnictví. Jak těžké je se pustit do filmového či seriálového projektu? Jak vytvořit produkt, který je získá pozornost? Kde tam je finanční příjem? A jak to celé financovat? I o tom se budou v diskuzi bavit šéf a majitel největšího filmového distributora, spolumajitel sportovního média a zástupci největší televizní skupiny v Česku.
Hodně se mluví o generaci Z a jejímu vztahu ke sportu, a to jak tomu aktivnímu, tak i fanouškovskému. Proč je tato generace důležitá a není to jen populární buzzword? V čem jsou jiné fanouškovské preference mladých lidí? Co čekají od sportovního zážitku? A sportují dnešní mladí skutečně méně? Šéf agentury 2Score Svatopluk Smysl zná na to odpovědi, a to i díky nedávnému výzkumu realizovaném ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos.
Jak růst pomocí systematického budování značky? Jak trackovat růst vaší značky a značek konkurentů? Proč pracovat se symboly značky? Tento workshop je určen stratégům, marketingovým manažerům, výkonnostním marketérům a všem dalším, kteří chtějí zasadit svá čísla do kontextu a lépe pochopit, kam směřuje nejen jejich značka, ale také kategorie a celý trh.
Dlouhodobě nejvyšší návštěvy v lize a počet prodaných permanentek, které by jim mohl závidět i leckterý fotbalový klub. Opavský basketbal vyhrál v předloňské sezóně vytoužený mistrovský titul a svého úspěchu, společně s účastí v evropských pohárech, využil jako spouštěč profesionalizace organizace a byznysového rozvoje. Proč se klub rozhodl nespoléhat se jen na dotace a začal rozvíjet B2B a B2C aktivity? Proč se sport nemá podbízet pod cenou? Prezentace šéfa opavského basketbalu s velkými byznysovými zkušenostmi.
Proč by se měl fotbalový klub angažovat ve své komunitě a zajímat o udržitelnost? Michaela Schejbalová, ředitelka CSR ve Slavii, vás provede zákulisím klíčových projektů a iniciativ, které mají skutečný dopad na fanoušky, hráče i širší společnost. Prostřednictvím konkrétních případových studií se dozvíte, jak tyto aktivity přispívají k pozitivní změně nejen uvnitř klubu, ale i v jeho okolí. Součástí bude také diskuze o výzvách, kterým klub čelil, a o plánech do budoucna, které posouvají Slavii k ještě většímu společenskému vlivu. Tato prezentace je příležitostí nahlédnout do inovativního přístupu k CSR, který inspiruje a motivuje k akci.
Monumenty, kafe a koláč, švih. Proč? Pojďte se podívat do kuchyně agentury Raul! a projektu Road Classics, který posouvá hranice tuzemské silniční cyklistiky a vnímání sportovního marketingu na nový level! O tom, jak celý projekt vznikal, o překážkách a jejich řešení, o inovativním přístupu při práci s účastníky nebo o zapojení známých značek. Svezte se v pelotonu inspirace a originálních myšlenek v prezentaci dvou klíčových lidí Road Classics.
From humble beginnings through large arenas to the biggest event in the modern MMA history. KSW has risen all the way to become a pioneer for MMA in Europe. KSW co-owner Martin Lewandowski will share the history of European no. 1 mixed martial arts promotion, just days before KSW 99 in Ostrava and five weeks before the monumental KSW 100 event and the 20th anniversary of the organization.
Olympijské hry jsou globálně nejhodnotnějším marketingovým aktivem v oblasti sportu. Ještě nikdy nebyl světový sportovní marketing ovlivňován z Česka tolik jako když se Jiří Kejval stal členem MOV odpovědným za olympijský marketing. Jak k marketingu OH aktuálně přistupuje MOV a jakými principy a hodnotami se snaží vábit největší komerční společnosti pro podporu olympijského hnutí a konkrétních projektů pro sportovce? Jak se historicky změnila pozice vyjednávání MOV o televizních a marketingových právech s tradičními partnery? Kam směřuje MOV a olympijské hry v dnešní digitální éře? A jak MOV připravil mimořádně povedené olympijské hry v Paříži? Unikátní otevřený pohled za oponu nejvyšších příček světového marketingu.
Sport přináší jedinečné emoce a nejlepší z nich jsou ty, které můžeme sdílet s ostatními. Nejsilnější zážitky ale nemáme před obrazovkami televizí, počítačů nebo svých mobilů, nýbrž na stadionech a v arénách. Podívejte se, jak o fan experience přemýšlí ve Fandom Factory, společnosti, kterou oslovují organizátoři největších sportovních eventů na světě. Jaké jsou 4 pilíře sportovního zážitku? Jaké nové monetizační cesty otevírá práce s fan experience pro organizátory? Jaká je cesta z arény do digitálu?
Prezentace, která může inspirovat mnohé sportovní organizace. Český paralympijský výbor prošel v posledních letech výrazným restartem a předvedl rekordní posun. Do jeho vedení přišel Zbyněk Sýkory, který přinesl jasnou strategickou vizi, kterou se se svým týmem snaží důsledně naplňovat. V marketingové oblasti byl pro parasport nejdůležitější jeho repositioning směrem k veřejnosti, médiím a zejména komerčním partnerům. Jaké konkrétní kroky učinili a jaké to mělo výsledky? V prezentaci svou práci představí jak předseda ČPV, tak i jeho marketingová ředitelka.
Jak růst pomocí systematického budování značky? Jak trackovat růst vaší značky a značek konkurentů? Proč pracovat se symboly značky? Tento workshop je určen stratégům, marketingovým manažerům, výkonnostním marketérům a všem dalším, kteří chtějí zasadit svá čísla do kontextu a lépe pochopit, kam směřuje nejen jejich značka, ale také kategorie a celý trh.
Tři značky orientující se na mládežnický sport a/nebo mladé talenty. Sazka letos odstartovala ambiciózní projekt na podporu talentovaných sportovců, Subterra je už čtvrtým rokem partnerem jedné z největších středoškolských soutěží a McDonald's je už čtvrtstoletí spojen s největším školním turnajem. Proč se rozhodly se spojit s mladším publikem? Jaké jsou výhody a nevýhody? A jak aktivují svá partnerství? Zástupci tří velkých značek z různých tržních segmentů budou diskutovat právě o tom, jakou roli hrají právě tato sportovní partnerství v jejich marketingovém mixu a jak svá partnerství aktivují.
Jakub Voráček je jeden z nejlepších hokejistů české historie. Odehrál přes tisíc zápasů v NHL, kde také získal mnoho individuálních cen. V roce 2010 se stal v dresu Česka mistrem světa. Neméně úspěšná je však i jeho kariéra po kariéře. Dlouhodobě ve své nadaci pomáhá lidem s roztroušenou sklerózou, je aktivní jako investor a během letošního světového šampionátu rovněž vystřelila jeho komentátorská kariéra. Co mu dal život a čas strávený v zahraničí? Co by poradil českému sportu? Jak reflektuje svou mimosportovní kariéru? Toto a spoustu dalších témat v unikátním rozhovoru.
Proč by se měl fotbalový klub angažovat ve své komunitě a zajímat o udržitelnost? Michaela Schejbalová, ředitelka CSR ve Slavii, vás provede zákulisím klíčových projektů a iniciativ, které mají skutečný dopad na fanoušky, hráče i širší společnost. Prostřednictvím konkrétních případových studií se dozvíte, jak tyto aktivity přispívají k pozitivní změně nejen uvnitř klubu, ale i v jeho okolí. Součástí bude také diskuze o výzvách, kterým klub čelil, a o plánech do budoucna, které posouvají Slavii k ještě většímu společenskému vlivu. Tato prezentace je příležitostí nahlédnout do inovativního přístupu k CSR, který inspiruje a motivuje k akci.
Pokud je sportovní klub č. 1 v celé zemi basketbalový, musí za tím stát výjimečná práce. Domácí aréna pro 15 000 neustále vyprodaná a práce s fanoušky, která je srovnatelná s absolutní evropskou sportovní špičkou. Co stoji za tímto litevským zázrakem, který může být inspirací pro celý český sport. Výjimečná příležitost slyšet šéfa marketingu a komunikace, který se otevřené podělí o čísla a strategie tohoto unikátního klubu.
Tvorba obsahu je pro české sportovní organizace spojena prakticky jen se sociálními sítěmi. S rozvojem VOD platforem se ale objevují nové cesty, kterými může český sport monetizovat své duševní vlastnictví. Jak těžké je se pustit do filmového či seriálového projektu? Jak vytvořit produkt, který je získá pozornost? Kde tam je finanční příjem? A jak to celé financovat? I o tom se budou v diskuzi bavit šéf a majitel největšího filmového distributora, spolumajitel sportovního média a zástupci největší televizní skupiny v Česku.
Hodně se mluví o generaci Z a jejímu vztahu ke sportu, a to jak tomu aktivnímu, tak i fanouškovskému. Proč je tato generace důležitá a není to jen populární buzzword? V čem jsou jiné fanouškovské preference mladých lidí? Co čekají od sportovního zážitku? A sportují dnešní mladí skutečně méně? Šéf agentury 2Score Svatopluk Smysl zná na to odpovědi, a to i díky nedávnému výzkumu realizovaném ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos.
V některých sportech se Češi dokázali dostat téměř až na vrchol. Nikoliv sportovní, ale tam, kde se rozhoduje. Co to znamená pro český sport? Lze tak získat pořadatelství vrcholných sportovních akcí do ČR? Pohled dvou lidí ze světového vedení svých sportů, společně se šéfem českého sportu, který nastavuje systém podpory celého sportu včetně významných akcí. Chce ČR pořádat velké akce v ČR a jaký je způsob jejich podpory?
Lze spojit fastfood a sport? Jak obecně uvažuje značka KFC o sportovním partnerství? Proč si vybrala zrovna florbal a jak to celé zapadá do její komunikační strategie? A v neposlední řadě, jak toto partnerství bylo aktivováno? Společná prezentace zástupce značky a její mediální agentury, ve které ukážou, jak spojit fastfood se sportem a přesně rozklíčují, proč toto spojení dává smysl jak pro florbal, tak i pro značku KFC.
Dlouhodobě nejvyšší návštěvy v lize a počet prodaných permanentek, které by jim mohl závidět i leckterý fotbalový klub. Opavský basketbal vyhrál v předloňské sezóně vytoužený mistrovský titul a svého úspěchu, společně s účastí v evropských pohárech, využil jako spouštěč profesionalizace organizace a byznysového rozvoje. Proč se klub rozhodl nespoléhat se jen na dotace a začal rozvíjet B2B a B2C aktivity? Proč se sport nemá podbízet pod cenou? Prezentace šéfa opavského basketbalu s velkými byznysovými zkušenostmi.
S každou významnou sportovní akcí přicházejí sliby velkých diváckých návštěv a celosvětového pokrytí. Často se však stává, že realita trochu pokulhává a vedou se diskuze o tom, jaký je skutečný přínos těchto akcí. Proč některé sportovní akce uspějí, zatímco jiné jsou odsouzeny k neúspěchu? Chris se podílel na měření přes 40 velkých sportovních eventů na 3 kontinentech a patří k největším světovým expertům v tomto oboru. Ve své prezentaci bude mluvit o kritických faktorech ovlivňující úspěch sportovní akce ve fázi plánování, realizace a následné evaluace.
Máloco se mění tak rychle jako svět médií. O českém sportovně-mediálním trhu to v uplynulém roce platilo dvojnásob. Velké televizní tendry, nové televizní kanály, obrovský nárůst nových placených formátů jako podcasty, nová televizní studia, ale také spousta mediálně vděčných sportovních akcí. Proto jsme si i letos pozvali ke každoročně velmi populární debatě zástupce největších českých sportovních médií. Ti nabídnou svůj pohled na aktuální dění a své rady pro sportovní organizace a značky, které se chtějí prostřednictvím médií prezentovat.
Sparta a Slavia jsou dva největší klubové brandy v Česku, velcí rivalové, ale současně také tahouni českého sportu. Především díky práci obou těchto klubů zažívá český klubový fotbal svůj malý boom. Na letošní konferenci se proto objeví jejich zástupci v unikátní debatě nejen o aktuálním stavu nejvyšší fotbalové soutěže, ale také o své vlastní marketingové cestě – o tom, co mají společného, ale také budou diskutovat o věcech, které je odlišují.
Gambrinus Cup je jeden z nejúspěšnějších komerčních projektů, které se objevily v posledních letech v českém sportu. Cíl této amatérské soutěže v šipkách přitom nebyl malý – vrátit Čechy a Češky po covidu do hospod. Sázky na šipky se vyplatila a byznysové výsledky hovoří za vše. O tom, jak se tvoří podobný projekt a v čem se mohou ostatní promotéři soutěží inspirovat promluví ve své prezentaci šéf sponzoringu Plzeňského Prazdroje, a to společně s nejlepším českým šipkařem.
Jaké je reálné využití AI a dalších inovací? V Livesportu díky novým technologiím publikují aktuální témata rychleji než kdokoli jiný, a navíc ve všech zemích najednou a v lokálním jazyce. Jak dokážou to, co natočí v Praze, dokážeme integrálně propojit s aktuálním rozhovorem natočeném na druhém konci světa v Brazílii do jednoho celku ve svém novém virtuálním studiu? A jak lze nabídnout ústy tenisového experta datový pohled na nadcházející bitvu Djokoviče a Alcaraze v 11 různých jazycích. A jak tohle všechno mění klasické vzorce obchodních příležitostí nejen pro mediální společnosti, ale také pro jejich partnery z řad sportovních federací, soutěží, klubů a globálních sportovních ikon?
Velké překvapení. Asi tak jde popsat výsledek historických tendrů českého profesionálního fotbalu na generální partnerství celostátních soutěží a na vysílací práva. Očekával někdo, že se LFA podaří získat miliardy? Zda měla LFA takto vysoká očekávání a co je tajemstvím rekordního úspěchu uslyšíme od těch, kteří výběrová řízení vedli. Měly by tuto cestu opakovat i jiné české sporty a je to ukázka toho, že jsou česká marketingová a televizní práva hodnotnější, než se dosud zdálo?
Jsme velmi rádi, že se následující organizace, spojením s konferencí Sport Alive, rozhodly podpořit sdílení zkušeností a know-how v českém sportu. Děkujeme!